K1inUSA

تکمله‌ای بر دو یادداشت اخیر K1inUSA در خصوص سیل شهر هیوستون

اخیرا در کانال دو‌ یادداشت مهمان در خصوص اوضاع شهر هیوستون منتشر شد که از نظر برخی مخاطبین دارای تناقض اند. در این خصوص، توجه‌تان را به نکات ذیل جلب می‌نماییم:

۱- هر دو یادداشت، مشاهده‌ی دو ساکن شهر هیوستون بوده و اتفاقا هر دو شخص از یک خانواده می‌باشند.

۲- با توجه به شناخت مدیران کانال از نویسندگان دو متن مذکور، هر دو یادداشت مطابق با مشاهدات عینی نویسندگان بوده است. لیکن یادداشت اول بیشتر به مشکلات اجتماعی ایجاد شده پس از سیل و عدم توان نیروهای دولتی در کاهش دزدی متمرکز بوده، ولی یادداشت دوم به نکات مثبت مشاهده شده پس از این سیل، اعم از کمک مردم به یکدیگر و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای کاهش مرگ و میر و عدم افزایش قابل توجه قیمت اجناس متمرکز شده است.

۳- سیاست این کانال انتشار نکات مثبت و محاسن امریکا در کنار معایب موجود در آن است و مشاهدات نویسندگان اصلی و مهمان سانسور نمی‌گردد. اعتقاد ما بر این است که بایستی از خوبی‌های موجود استفاده نمود و ذکر معایب امریکا نیز جهت واقع‌نگری و نفی تلقی بهشت‌گونه از این کشور ضروری‌ست.

۴- همانطور که پیشتر اعلام کرده‌ایم، مدیران کانال پذیرای یادداشت‌ها و مشاهدات و تجربیات سایر ساکنین امریکا هستند و انتشار این مطالب به معنای تایید تمام مندرجات آنان نمی‌باشد. اینکه در پیِ اختلاف نظرها، واقعیات و حقایق بهتر معلوم شوند مغتنم است.

Avatar

نویسنده مهمان

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    سپتامبر 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image