K1inUSA

اجاره‌ی اتومبیل چند نکته

پیش‌تر اشاره شد که یکی از امکانات و خوبی‌های مسافرت در امریکا، امکان اجاره‌ی اتومبیل با قیمت مناسب هست.

شرکت‌های متعددی متصدی این امر هستند که من همیشه از enterprise ماشین می‌گیرم چون دانشگاه باهاش قرارداد داره. این قرارداد شامل پوشش بیمه‌ای رایگان و تخفیف در هزینه‌هاست.

در سفر طولانی‌ و دور و درازی که داشتم (بیش از ۳۵۰۰ مایل رانندگی کردم!) ، خودرویی رو می‌خواستم اجاره کنم.

قیمت خودروهای شعب مختلف انترپرایز در شهر مقصد رو دیدم. طبق معمول شعبه‌ی فرودگاه گران‌تر بود، پس یک شعبه‌ی دیگه، نزدیک به فرودگاه رو انتخاب کردم و خودم رو با اوبر به اونجا رسوندم.

اگر مسافرتی طولانی دارید، احتمالا بهتر باشه که خودرو از یک شعبه‌ی غیر از فرودگاه بگیرید (باید مورد به مورد چک کرد، کلی نمیشه گفت). این کار دو مزیت بالقوه داره، یکی از نظر قیمتی و دوم اینکه شاید بتونید با انتخاب یه کلاس پایین‌تر، صاحب یه کلاس بالاتر بشید! شعب کوچک‌تر معمولا همه نوع خودرویی ندارن و وقتی کلاسی که رنت کردید رو نداشته باشن، بهتون پیشنهاد یک کلاس بالاتر رو میدن، با همون قیمت!

برای بار دوم این اتفاق برام افتاد و یه کلاس بالاتر گیرم اومد، البته با کمی کش و قوس. خودرو تازه شسته شده بود و بصورت خیس بهم تحویل داده شد.

سراسرنمای زیر، دم و دستگاه شرکت‌های اجاره‌ی اتومبیل در یکی از فرودگاه‌های امریکا رو نشون میده. یک ساختمان و پارکینگ کامل، به این امر اختصاص داده شده که نشان از رونق بالای این بیزینس داره…

Avatar

نویسنده مهمان

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    سپتامبر 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image