K1inUSA

وطن، جایی که به آن باز می‌گردی

 

تنفس در آب و هوای شیطان بزرگ می‌کنید خوش میگذره؟!

اگر امریکا دشمنه چرا خودتون رفتید اونجا و از ایران فرار کردید؟!

نفس‌تون از جای گرم بلند میشه، حالا اومدید برا بقیه نسخه می‌پیچید!

شما که از امریکا بد میگید چرا پس برنمی‌گردید همین ایران؟!

رفتید و مثل همه، پشت سرتون را هم نگاه نمی‌کنید!

خبر کوتاه بود: «دکتر توحید عزیزی، از نویسندگان گروه رسانه‌ای K1inUSA، پس از ۷ سال زندگی، تحصیل و اشتغال در امریکا، به همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت».

در سال‌های اخیر و با تاثیرگذاری فعالیت رسانه‌ای جوانان مذهبی و انقلابی ایرانی در امریکا، تهمت‌هایی در مقابله‌ی کور با جریان‌سازی‌های این فعالیت جهادی، از جانب غرب‌پرستان و مخالفین مذهب زده میشد.

حال توحید، متولد و شهروند امریکا اما بزرگ شده در ایران، با علم و تجربه‌ای که از هفت سال زندگی و تحصیل و کار در دانشگاه‌ها و شرکت‌های امریکایی کسب کرده، به ایران بازمی‌گردد تا از چرب و شیرینِ بوستون و ماساچوستِ پر امکانات و ثروتمند، زندگی مرفه و حقوق بالا، مرکب راهوار و خانه و جیبِ پر پول بگذرد؛ و در کنار خدمت به مردمِ سرزمین مادری، بتواند فرزندانش را در محیطی اسلامی و شیعی تربیت کند.

پدر توحید، دکتر فریدون عزیزی، نیز در سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی، کار پر درآمد و زندگی مرفه خود در امریکا را رها کرد (به معنای واقعی کلمه رها کرد و از آن دل کَند) و اکنون سال‌هاست که مشغول خدمت علمی و جهادی در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های وطن است.

عزیزیِ پدر و پسر، نه به واسطه‌ی مشکل اقامت یا مسائل اقتصادی، بلکه با یک انتخاب عامدانه و عالمانه در اثنای بهترین شرایط مادّی زندگی، در دو برهه‌ی متفاوت از تاریخ انقلاب سترگ اسلامی، زندگی در امریکا را رها کرده و به ایران بازگشته‌اند.

چنین نمونه‌هایی – که اندک نیز نیستند – باطل‌السحرِ سخنانِ از سرِ غیظ و حقدِ معاندین و غرب‌پرستان درمورد افولِ تفکر انقلاب اسلامی اند:

«حقیقت رو به رشد است، حقیقت رو به بالندگی است. حقیقت ممکن است دچار سختی‌هایی در راه خود بشود امّا در نهایت پیروز خواهد شد. قرآن فرمود: فَاَمَّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفآء؛ کف روی آب ظاهرِ چشمگیری دارد؛ در رودخانه روی آب وقتی شما نگاه می‌کنید، وقتی‌که می‌جوشد این آب و به همدیگر میخورد، کف جلوی چشم می‌آید امّا این کف ماندنی نیست. فَاَمَّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفآء؛ این کف روی آب میرود پی کارش نابود میشود. وَ اَمّا مایَنفَعُ النّاسَ فَیمکُثُ فِی الاَرض؛ آن چیزی که نافع است، آن چیزی که حیات مردم به آن است، یعنی آن آب روان، آب زلال، آن می‌ماند. حقیقت این‌جوری است، حقیقت پیروز خواهد شد، حقیقت به اهداف خود دست خواهد یافت. بله، در راهش مشکلاتی وجود دارد. شرطش این است که در مقابل این مشکلات خودش را نبازد؛ سرباز حقیقت، افسر حقیقت، رهرو حقیقت خودش را در مقابل این مشکلات نبازد. وقتی نباخت، ایستاد، تحمّل مشکل کرد، به نتیجه خواهد رسید؛ کما اینکه به نتیجه رسید؛ هم در صدر اسلام، هم در هرجا که ایستادگی بود و هم در زمان ما که زمان غلبه‌ی مادّیّت است». رهبر انقلاب ۱۳۹۵/۰۲/۰۱

کیوان ابراهیمی

کیوان ابراهیمی

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    سپتامبر 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image