K1inUSA

«رزرو نیمه کور هتل» در سایت پرایس‌ لاین

سایت پرایس‌لاین که امکان جستجو و رزرو هتل رو داره، یه امکان جالب به نام Express deal فراهم کرده. به این صورت که با یه سری هتل‌ها هماهنگ میکنه و اتاق‌هاشون رو بصورت نیمه کور براتون رزرو میکنه، با قیمت کمتر. یعنی در زمان رزرو، نام هتل رو نمی‌بینید و تنها یه سری مشخصات و معیارهای کلی بهتون نشون داده میشه.

مثلاً هتلی که میخوان بهتون بدن ۴ ستاره هست، پارکینگ و وای‌فای رایگان داره و در این محدوده خاص از شهر هست (که با یه چند ضلعی در نقشه مشخص میشه). همونطور که نوشتم، قیمت‌ها به شکل خوبی پایین‌تر از حالت معمول هست اما اگه این نوع رزرو رو انتخاب کنید، دیگه قابل لغو و تغییر نیست.

شاید براتون سوال پیش بیاد که فایده‌ی این کار برای سرویس دهنده‌ها (یعنی هتل داران) چیه؟ خب فرض کنید در یک هتل باکلاس و گران قیمت، برای مدتی ۲۰ درصد اتاق‌ها خالی بمونه. اتاق‌هایی که هر کدوم با نرخ ۲۰۰ دلار در شب قیمت گذاری شدن و در حالت عادی جز ضرر برای هتل‌دار ندارن.

احتمالاً پایین کشیدن قیمت‌ها گزینه‌ی مناسبی برای فروش اتاق‌های مازاد نخواهد بود چون مدیران هتل، این کار رو موجب افت کلاس و خلاف شان‌شون تلقی میکنن. پس راه مناسب اینه که در قالب یک آفر ویژه‌ی شب آخری یا آفر نیمه کور عرضه بشه و مثلاً اتاق‌ها رو نصف قیمت بدن دست مشتری‌ای که احتمالاً احساس خوش شانسی خواهد کرد که تونسته توی همچین جایی با ۱۰۰ دلار اتاق بگیره و بعد از این تجربه، اون رو با آب و تاب برای دوستانش تعریف خواهد کرد. دو سر سود 🙂

Avatar

نویسنده مهمان

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image