K1inUSA

نیویورک و سخت‌گیری‌های مالی

اولین بار است که به نیویورک می‌آیم و سفر هم صرفاً کاری است. از آنجایی که دست‌اندرکار مسائل مالی هستم، می‌دانستم نیویورک قوانین خاص خودش را دارد و با دیگر ایالات متفاوت است. اما تصور هم نمی‌کردم این‌قدر با مشکل روبرو شوم.

وقتی به نیویورک رسیدم، با وجود اینکه بانک‌هایم را مطلع کردم که در سفر هستم، اما با مشکلاتی روبرو شدم که نمی‌توانستم از کارت‌هایم استفاده کنم. پول نقد همراه برده بودم. به دلايلی باید یکی از کارت‌هایم را شارژ می‌کردم و اینجا بود که متوجه شدم تمامی بانک‌هایی که دارم هیچ شعبه‌ای در این اطراف (منهتن) ندارند!

بالاخره یکی از بانک‌هایم را پیدا کردم اما برای واریز پول به حساب خودم، به دلیل مسائل پول‌شویی پول نقد قبول نکردند و گفتند که باید چک بنویسم و یا money order بگیرم. بعد از نیم ساعت جستجو، محلی را برای گرفتن مانی‌اردر پیدا کردم. گفت چه مبلغی می‌خواهید؟ گفتم ۱۵۰۰ دلار. گفت نمی‌شود، سقفش ۳۰۰ دلار است مجبور شدم سیصد دلار را بگیرم و مابقی را از دوستانم خواهش کردم تا به حسابم بزنند تا وقتی برگشتم کلفرنیا پس بدهم.

همچنین بنا به دلایلی برای سفارش غذا تمامی کارت‌هایم رد شدند و سفارش آنلاین عملاً برایم غیر ممکن شد. مجبور شدم برای غذا به ساندویچی‌های گیاه‌خواران رجوع کنم…

چند سال اخیر به دلیل مسائل پول‌شویی، استفاده از پول نقد برای کارهای زیادی غير ممکن شده و باید از حساب بانکی مستقیم یا چک استفاده کنید.

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image