K1inUSA

ورود بچه‌ها به دنیای دیجیتال

اپل قابلیت جدیدی رو عرضه کرده که خیلی کار والدین رو راحت میکنه، قابلیتی به نام family setup. با این فیچر جدید، ساعت اپل برای بچه‌ها هم کار میکنه بدون اینکه به دستگاه موبایل نیاز باشه. اپل‌واچ حالا میتونه میتونه شماره‌ی موبایل مستقلی داشته باشه برای تماس. همچنین والدین میتونن از موقعیت بچه‌ها مطلع بشن (و بالعکس بچه‌ها از موقعیت والدین).

همچنین بچه‌ها میتونن با ساعت تماس تلفنی برقرار کنن (امکان محدود کردن به اینکه با چه کسانی تماس بگیرن هم وجود داره) و یا اینکه با واکی‌تاکی با والدین‌شون صحبت کنن. واکی‌تاکی بر روی سرویس اینترنت کار میکنه نه بلوتوث؛ و بچه‌ها هر چقدر هم که دور باشن باز هم واکی‌تاکی کار میکنه.

یه فیچر دیگه هم که family setup گذاشته امکان پرداخت با Apple pay توسط بچه‌هاست. والدین میتونن یه مقداری پول به کیف پول دیجیتال اپل بچه‌ها اضافه کنن و بچه‌ها وقتی مثلاً میرن یه پیتزا بگیرن با ساعت‌شون پرداخت کنن.

با این فیچر جدید، رفتن به ورزش (مثلاً دوچرخه‌سواری بچه‌ها) خیلی راحت‌تر شده، بچه‌ها میتونن کمی دورتر برن و پدر مادر خیال‌شون راحت باشه که موقعیت بچه‌شون رو میدونن.

همچینین در فروشگاه‌ها، خیلی وقت‌ها بچه‌ها دوست دارن برن سراغ قسمت اسباب‌بازی‌ها تا پدر و مادر به خریدهاشون بپردازن. با این فیچر جدید، بچه‌ها میتونن هر وقت خواستن با پدر مادرشون تماس بگیرن و وقتی که موقع رفتن شد، با یه واکی‌تاکی میشه به بچه‌ها گفت که کجا همدیگر رو پیدا کنن.

برای گرفتن شماره، بچه‌ها نیازی به تایپ کردن ندارن. با فشار دادن دکمه‌ی ساعت، سیری فعال میشه و به سیری میگن زنگ بزن به بابا… Call dad

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image