K1inUSA

کاتالوگ‌های آنلاین و پردازنده‌های کوچک هوش مصنوعی گوگل

مرسوم شده شرکت‌ها داخل جعبه‌ی محصولات‌شون بجای کاتالوگ‌های چاپ‌شده‌ی عریض و طویل، یک صفحه‌ی مختصر توضیحات قرار میدن و فقط یکی دو لینک اینترنتی میذارن تا مشتری بتونه توضیحات تفصیلی رو بصورت آنلاین ببینه. به این صورت کاغذ کمتری مصرف میشه و امکان قرار دادن محتوای آموزش ویدیویی هم وجود داره.

مثلاً در این عکس دو بورد الکترونیکی در حوزه‌ی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی که توسط شرکت گوگل ساخته شده رو می‌بینید که بجای کاتالوگ، در یک صفحه توضیحات مختصری به همراه چندتا لینک قرار دادن.

این دیوایس‌های یو‌اس‌بی و بورد الکترونیکی به نام «گوگل کورال» میتونن الگوریتم‌های پیچیده‌ی هوش مصنوعی و بینایی ماشین رو با سخت‌افزار کوچک و بدون نیاز به پردازنده‌ها‌ی قوی و بزرگ انجام بدن.

در حال حاضر دارم روی پروژه‌ی شرکت کار میکنم و این‌ها رو برای پیاده‌سازی الگوریتم‌ها گرفتم تا در نهایت مناسب‌ترین‌شون در محصول نهایی استفاده بشن. جلسه‌ای با تیم شرکت گوگل بعنوان یکی از مشتری‌های شرکت داشتیم تا بتونیم یک همکاری هم در زمینه‌ی استفاده‌ی بهینه از این دیوایس‌ها و همینطور استفاده از سرویس گوگل کلاد (GCP) تعریف کنیم. گفتن می‌تونیم یه سری از قابلیت‌های این محصولات که هنوز توسط گوگل عمومی نشدن رو در اختیارمون قرار بدن تا تست کنیم…

کیوان ابراهیمی

کیوان ابراهیمی

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image