K1inUSA

❤️ شما نظر کرده‌اید

امسال دومین سالی است که نمایشگاه عکس اربعین در دانشگاه‌های کانادا با حمایت انجمن‌های شیعی ثقلین برگزار شده و با همکاری دانشجویان شیعی و اهل سنت هندی، پاکستانی، عربستانی، ایرانی و عراقی به انجام می‌رسد.

از کنار نمایشگاه می‌گذرید و نگاهی می‌اندازید. نزدیک می‌شوید و می‌پرسید پیاده‌روی اربعین چیست؟ نزدیک‌تر می‌شوید و می پرسید #حسین_کیست؟ به روی نظر کرده شما نگاه می‌کنم. پس آدم مبارکی که من مامور شده‌ام تا گلم را به او برسانم شمایید.

در دلم غبطه می‌خورم به شما. سال گذشته چه کرده‌اید که امروز برایتان دعوت‌نامه فرستاده‌اند؟ که امروز به حسین رسیده‌اید؟ آیا سال گذشته را طوری زیسته‌ام که برسم به امام زمانم؟

برایتان نام مقدس حسین را زمزمه می‌کنم. می‌برم‌تان به زیارت. و روح شما از دریچه‌ی چشمان‌تان برای اولین بار گنبد مولا را می‌بیند.

و من خوشحالم که به خاطر نظرکرده بودن شما من هم فراخوانده شده‌ام برای این لحظه‌ی مبارک. که اگر اینطور نبود بین این همه مکان و این همه شلوغی زمان و تقویم، این لحظه و این گوشه از زمان و مکان روبرویتان نایستاده بودم.

موقعی که تشکر می‌کنید و می‌روید، برایتان دعا می‌کنم مبتلا شوید. مبتلای خاکش، حرمش و اهلش. دعا می‌کنم بین الحرمینش هم را ببینیم. دعا می‌کنم این گل دستگیرتان شود. خدا نگهدارتان باشد آدم نظر کرده.

بگذارید برایتان چند تا از لحظه‌های ناب را به اشتراک بگذاریم.

سر صبح دو استاد دانشگاه خانم آمدند سمت ما. از ما گل گرفتند و موقعی که می‌خواستیم برایشان نمایشگاه را پرزنت کنیم گفتند ما دیروز هم به نمایشگاه‌تان سر زدیم و از شما بروشور گرفتیم. اتفاقا الآن آمدیم که به شما بگوییم دیروز بروشورتان را خواندیم و رفتیم درباره‌اش سرچ کردیم و فیلم‌های یوتیوب را دیدیم. ممنون که درباره این اتفاق مهم به ما اطلاع رسانی کردید. به نظر ما همه باید درباره‌ی حسین بدانند.

در کانال نمایشگاه عکس اربعین نیز لحظاتی از حال و هوای نمایشگاه، قلم خورده است. در ادامه کلیپ نمایشگاه عکس اربعین ۲۰۱۹ دانشگاه یورک در تورنتو کانادا را مشاهده خواهید کرد.

کلیپ با حجم کم

Avatar

نویسنده مهمان

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image