K1inUSA

ابتکار یک دانشجوی مسلمان در آمریکا در محکوم کردن رویدادهای تروریستی

در خارج از کشور، وقتی یک مسلمانِ افراطی پس از سال‌ها رنج و درد و ستم کشیدن، در نهایت به سیم آخر می‌زند و یک کار وحشتناک مثل بمب‌گذاری انجام می‌دهد، همه مسلمان‌ها زیر ذره‌بین می‌روند.

بسیار برای ما پیش می‌آید که پس از حوادث تروریستی، مجبور می‌شویم از خودمان دفاع کنیم و حتی با الفاظ رکیک و خشونت نیز روبه‌رو می‌شویم. چندی پیش یکی از دوستان یک کتک مفصل فقط برای این که شبیه مسلمان‌ها بود نوش جان کرده بود (متاسفانه یا خوشبختانه این دوستمان حتی مسلمان هم نبود!)

خلاصه در بسیاری از بحث‌ها با خارجی‌ها، یکی از سوالاتی که از ما می‌شود این است که چرا مسلمانان رویدادهای تروریستی را محکوم نمی‌کنند!؟ البته این سوال برای ما خیلی عجیب است چون همواره ما این رویدادها را محکوم کرده‌ایم و می‌کنیم، ولی ظاهراً به گوش غربی‌ها نمی‌رسد (یا شاید نمی‌گذارند که برسد).

به همین دلیل، یک دانشجوی مسلمان در آمریکا یک ابتکار بسیار جالب زده است. برای این که بتوان به خارجی‌ها نشان داد که ما مسلمانان از خشونت افراطی بیزاریم و آن را جواب مناسبی برای سال‌ها ظلمی که به ما شده است و می‌شود نمی دانیم، او 

این سایت را ایجاد کرده است

که در آن مواردی که یک مسلمان سرشناس یا یک انجمن مسلمان‌ها حملات تروریستی را محکوم کرده‌اند ثبت شده است.

کاربران نیز می توانند اگر مورد مهمی از محکوم کردن را می‌شناسند با ذکر منبع در سایت قرار دهند. خوشبختانه از این به بعد در بحث‌ها می‌توانیم با اشاره کردن به این سایت به این اتهام جواب بدهیم.

 

کانال دکتر علیرضا بازارگان در تلگرام 

Avatar

نویسنده مهمان

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    سپتامبر 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image