K1inUSA

به رزیدنت‌های بیمارستان ایمیل زدن که اگر آخر شیفت کاری‌تون خسته هستید و نمی‌تونید رانندگی کنید و احتمال رانندگی پرخطر برای برگشت به خونه رو میدید، می‌تونید تاکسی رفت و برگشت با هر مسافتی به خونه‌تون بگیرید و هزینه‌ش رو بیمارستان میده!!!

ترجمه:

یک مسیر برای ترک بیمارستان به منزل و مسیر دوم برای برگشت به بیمارستان پس از استراحت کافی برای برداشتن اتومبیل شخصی‌تون که در پارکینگ بیمارستان مونده. می‌تونید از تاکسی‌های اپلیکیشن‌دار مثل اوبر و لیفت استفاده کنید یا از تاکسی‌های معمولی.

سوالات متداول:

خونه‌ی من خیلی دوره. آیا هنوزم میتونم از این سرویس استفاده کنم؟ بله قطعا، مادامی‌که به منزلتون که آدرسش در پرونده‌تون ثبت شده برگردید با هر میزان طول مسیر که باشه می‌تونید ظرف ۳۰ روز برای بازپرداخت هزینه‌ی ایاب و ذهاب تقاضا بدید.

(نکته‌ی قابل توجه اینجاست که بعضی رزیدنت‌ها که همزمان با گذران دوران تخصص دارای همسر و فرزند هستن ترجیح میدن در مناطق مسکونی خارج شهر که محبوب خیلی از خانواده‌های امریکایی هست زندگی کنن و بنابراین روزانه دو الی چهار ساعت مسیر رفت و برگشت طی میکنن)

میتونم به جای خونه‌ی خودم به خونه‌ی اقوام‌مون برم؟ نه متاسفانه

میتونم از تاکسی‌های کلاس بالا استفاده کنم؟ نه متاسفانه، باید از تاکسی‌های معمولی استفاده کنید.

(تقریبا تمام سرویس‌های رفت و آمد در امریکا گزینه‌هایی شامل ماشین‌های لوکس دارن برای مسافرانی که قصد رفتن به مقاصد خاص مثل مهمانی‌های رسمی دارن و ترجیح میدن پول بیشتری پرداخت کنن تا با ماشین‌های لوکسی مثل لیمو یا های‌کلاس مشکی رنگ رفت‌وآمد کنن)

اگه قبل از اومدن به بیمارستان بدونم که قراره در طی شیفتم خیلی خسته بشم، میتونم ماشین خودمو نیارم تا مجبور به برگشت به بیمارستان برای برداشتنش نباشم، و به جاش مسیر رفت و برگشتم رو تاکسی بگیرم؟ خیر، شما اول باید شیفت‌تون رو بگذرونید و در انتهای شیفت کاری‌تون تصمیم بگیرید که می‌تونید ایمن تا خونه برونید یا خستگی مفرط باعث رانندگی پرخطر میشه براتون.

https://t.me/K1inUSAMultiMedia/367

Avatar

لبخند پارسی

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image