K1inUSA

دستگیری یک خانم امریکایی-ایرانی در امریکا

#FreeMarziehHashemi
#Pray4MarziehHashemi

خانم مرضیه هاشمی یا همان ملونی ایوت فرانکلین، گوینده‌ی پرس‌تی‌وی و خبرنگار امریکاییِ اسلام آورده‌ی مقیم ایران، که برای دیدار خانواده و برادر بیمار خود به امریکا رفته بود، به دلایل نامعلومی توسط پلیس این کشور بازداشت شده است.

خانواده‌ی مرضیه هاشمی به مدت دو روز هیچگونه اطلاعاتی از وی نداشتند. پس از گذشت ۴۸ ساعت از بازداشت وی، مرضیه هاشمی موفق به تماس تلفنی با خانواده شده و اطلاعات ذیل را داده است. بصورت مستقل با خانواده‌ی وی ارتباط گرفته و ایشان صحت بیان اطلاعات زیر از سوی شخص خانم مرضیه هاشمی را تایید کرده‌اند:

پلیس امریکا تاکنون هیچگونه دلیلی برای بازداشت وی، به وی یا خانواده‌اش ارائه نکرده است. وی بدون هیچگونه محاکمه‌ای، به زندان منتقل شده و همچون جنایتکاران بر دست و پایش غل و زنجیر زده‌اند.

احتمالا شنیده‌اید که در امریکا به ادیان مختلف احترام می‌گذارند؛ اما در زندان حجاب ایشان را برداشته و از ایشان عکس‌برداری کرده‌اند!

پلیس امریکا به این مقدار شکنجه روحی کفایت نکرده و تنها غذایی که در اختیار ایشان گذاشته‌ ساندویچ کالباس با گوشت خوک بوده و زمانی که ایشان درخواست نان خالی کرده، از دادن نان هم اجتناب کرده‌ اند. وی در مدت دو روز تنها یک بسته کراکر خورده است.

رفتار این چنینی با این خانم امریکایی-ایرانی که به دین اسلام گرویده، باعث رنجش مسلمانان و شیعیان امریکا، بخصوص افرادی که ایشان را می‌شناسند شده است. شایان ذکر است که خانم هاشمی در کنفرانس انجمن اسلامی امریکای شمالی که چندی پیش در فینکس برگزار شد بعنوان مهمان مدعو شرکت کرده بود.

اطلاعات فوق در تماس با خانواده‌ی ایشان تایید شده و بستگان وی خواستار اطلاع‌رسانی و انتشار گسترده‌ی این متن و پیگیری وزارت خارجه برای آزادی ایشان شده‌اند.

می‌توانید متن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و از هشتگ‌های زیر خصوصا در توئیتر استفاده نمایید:

#FreeMarziehHashemi
#Pray4MarziehHashemi

مجتبی رضاخواه

مجتبی رضاخواه

ثبت نظر

کانال یوتیوب K1inUSA

عضویت در خبرنامه K1inUSA

    می 2024
    ش ی د س چ پ ج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    مشاهدات بی واسطه ایرانیان از امریکا

    کانال یوتیوب K1inUSA را دنبال کنید.

    برنده ایرپادز پرو اپل شوید!
    اینجا کلیک کنید
    close-link
    برنده خوش شانس ایرپادز پرو اپل به ارزش 249 دلار باش!
    شرکت در قرعه کشی
    close-image